Запорізька обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України (ЗОО ППОНУ)
Затверджено форму повідомлення про прийняття працівника на роботу

Кабмін затвердив постанову "Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу"

Постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 413 затверджено форму повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізособою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника ЄСВ. Подати таке повідомлення слід до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
  • засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
  • на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону про ЄСВ.

Нагадаємо, що згідно зі ст. 265 КЗпП юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, зокрема, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:
  • фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ – у 30-кратному розмірі мінімальної зарплати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
  • порушення інших вимог трудового законодавства – у розмірі мінімальної зарплати.

Постанова набирає чинності з дня опублікування.

Постанова офіційно опублікована у газеті "Урядовий кур'єр" від 27.06.2015 №115.